.

söndag 27 januari 2013

Kudde med transferpapper...


...blev såhär fin! Var förstås lite för ivrig när jag rev bort transfer-pappret efter strykningen så det blev lite svagare på vänstra sidan... Men jag blev nöjd ändå, man kan ju alltid skylla på att det ska se lite rustikt ut! Kudden är sydd i lite tjockare bomull från IKEA, med enkel omlott på baksidan... ska hamra dit ett par tryckknappar där så fort jag hittar dem... Transfer-papper köpte jag på Claes Ohlsson och den fina texten kommer från underbara bloggen "The graphics fairy" där du kan hitta massor av fina bilder och texter!

Uppdatering: Tryckknapparna återfunna och dithamrade och detta blev resultatet på baksidan, men den funkar ju som framsida också för min del....

1 kommentar:

  1. Snygg kudde du gjort, dina ljusstakar i ett tidigare inlägg blev super fina i svart !
    Kraam
    Sanne

    SvaraRadera